logokokoza.png
 

Garanti festivalu

KAUFLAND

Kaufland má komplexní přístup k oblasti CSR. Při výstavbě i modernizaci svých prodejen dbá na trvalou udržitelnost a šetrný přístup k přírodě. Díky nejmodernějším technologickým řešením se mu například daří meziročně snižovat spotřebu energií, pitné vody či emisí CO2. Své prodejny vytápí pouze odpadním teplem z chladících boxů. Prodejní plochu i zázemí osvětluje úsporným LED osvětlením. Kaufland u svých prodejen instaluje rovněž rychlodobíjecí stanice pro elektromobily. Aktivně snižuje množství plastového odpadu a v roce 2019 ze svého sortimentu vyřadil jednorázové plastové tašky, nádobí či vatové tyčinky s plastovým středem. U svých prodejen buduje komunitní zahrady, kde mohou zájemci bezplatně pěstovat bylinky, ovoce, zeleninu a také sousedské vztahy. Do dvou let se nedílnou součástí všech venkovních prostor prodejen Kaufland stanou hmyzí hotely, které vyrábí ve spolupráci s integrační dílnou Kokoza.

 

PLASTIA

Urbalive - Produktová řada, která přináší výrobky, jež usnadňují cestu k přírodě, zdravému životnímu stylu a udržitelnosti přírodních zdrojů. Pěstování rostlin a domácí kompostování se stává přirozenou součástí života i v těch nejrušnějších metropolích.

 

SKAZA

Sustainability is deeply embedded in our brand's DNA. We recognized some of the biggest challenges society and our planet face and developed unique solutions to overcome those issues. Not just by recycling the packaging or not printing the documents, but by investing in new initiatives that challenge the way of how our products are made. Our goal is to create sustainable products and continually improve energy consumption, show and teach our customers how they can be more sustainable with our solutions, minimize our environmental impact and encorauge our employees to do the same, and constantly develop new sustainable materials with our R&I department. For example, we dropped more than 320 tons fewer carbon emissions due to our Bokashi Organko 2 composter in 2020. Our latest action towards sustainable movement is a launch of a new product – Bokashi Organko 2 Ocean – a kitchen composter made from hand-picked and recycled fishing nets resulting from the company's knowledge, strongly connected to our mission and vision.

 

VEOLIA

Hřištěm skupiny Veolia je vodohospodářství, energetika a odpadové hospodářství, v Česku zaměstnává téměř 7000 lidí. V těchto environmentálních službách je celosvětovou jedničkou, což s sebou nese velkou zodpovědnost a příležitost k neustálému posouvání svého oboru. A ambice Veolia nejsou malé: během příštích čtyř let se hodlá stát referencí z hlediska ekologické transformace.
„Naše nová filozofie klade sociální a environmentální výsledky hospodaření na úroveň těch finančních. Podobným způsobem už smýšlíme dlouho, nyní chceme vlastní důsledností inspirovat i ostatní velké hráče a společně tak přispět k systémové změně, která je potřebná k efektivnímu řešení klimatické krize,“ popisuje Eva Kučerová, ředitelka komunikace Veolia pro střední a východní Evropu.
Řada projektů Veolia v Česku se věnuje zeleni ve městě, udržitelnému stavitelství a podpoře zaměstnanců i veřejnosti v kompostování a pěstování. Na festivalu vám představíme tyto tři projekty: Veolia Place / Biodiverzita v areálech PVK / Vermikompostéry v kancelářích

  • insta
  • fb
  • linkedin